Sunday, March 6, 2011

Perasaan.


Aku benci untuk rasa feelings neyy . Sama juga seperti apa yang kau rasa , Aku benci untuk tampil hipokrit depan kau dan dia . Aku benci dengan feelings yang tak berpenghujung . Yang tiada titik noktah dalam setiap bab . Aku benci untuk admit yang aku give up . Aku benci dan benci . Sejujurnya , aku sudah lama menoktah kan setiap helai mukasurat dalam siri hidup aku . Tapi ,sayang aku terlalu telus untuk aku terus berlari . Aku cuba selami setiap watak yang ada dalam siri hidup aku . Aku cuba dari sehari ke sehari masokkan diri aku dalam dunia kau dan dia . Aku tak achieve . Aku tak boleh go dengan kau dan dia . Semua pun macam complicated sangat . Mungkin jika aku bilang , aku lebih senang sendiri , kau dan kau akan cakap , ayat loser , memang macam tu . Isn't it ? Tapi , aku tidak . Aku dah lama melangkah sendiri , Aku tahu aku boleh moved tanpa kau dan kau . Bagy aku masa utuk sembuhkan hati aku yang dah terluka . Sepuluh jari aku susun jika perkataan 'bosan' dah mula menjengah diri kau dan dia tatkala aku away membawa diri !

P/S : Aku sayang kau lah , bodoh !

No comments:

Post a Comment